Каменяр: Інформаційно-аналітичний часопис Львівського національного університету імені Івана Франка

Ігор Хом’як: “Сьогодні чимало факультетів має свої газети”

Щороку зростає потреба в книжковій продукції. Зокрема, у нашому Університеті питаннями, що пов’язані з книговиданням, займається Видавничий центр Львівського національного університету імені Івана Франка. Про діяльність та здобутки Видавничого центру розповів кореспондентові “Каменяра” його директор Ігор Хом’як.
– Ігоре Володимировичу, розкажіть про виставку книжкової продукції, яку Видавничий центр проводив у січні…
– Виставку експонували з нагоди відкриття ювілейного року в Університеті. Представили понад 500 найменувань книжково-журнальної продукції, що вийшли друком за останні 8 – 10 років (зокрема, посібники, підручники, монографії вчених Університету). У день відкриття, 20 січня, книгодруки розмістили у фойє, згодом – у Виставковій залі Львівського університету.
– Університетські видавці також є активними учасниками Форуму видавців…
– Видавничий центр Львівського національного університету імені Івана Франка вже 10 років бере участь у Форумі видавців. Наші посібники та підручники неодноразово нагороджено грамотами та подяками. ХVII Форум видавців не був винятком, ми традиційно взяли участь у конкурсі “Найкраща книжка Форуму видавців у Львові”. Уже готуємося до наступного книжкового ярмарку.
– Видавничий центр друкує не лише навчальні посібники. Які ще видання з’являються завдяки вашій діяльності?
– Друкуємо студентські факультетські газети, зокрема студентські газети факультету журналістики “Можу” та “Креденс”, географічного факультету – “Меридіан” та інші. Сьогодні чимало факультетів має свої газети. Як на мене, це явище дуже позитивне. Також друкуємо університетські вісники, збірники, матеріали конференцій, афіші, бланки.
– Окрім університетського часопису “Каменяр”, де ще популяризуєте інформацію про доробки Видавничого центру?
– Пропагуємо наш доробок безпосередньо в газеті “Видавничий вісник”. Зрештою, ця газета виходить для того, щоб ознайомлювати читача з діяльністю Видавничого центру. Подаємо інформацію про видання, що вже вийшли, і про новинки, які готуємо до друку. Словом, розповідаємо про життя Видавничого центру.
– Яку продукцію пропонуєте в книгарні Університеті?
– 3 березня 2008 року в головному корпусі Університету (вул. Університетська, 1, ауд. 118) відкрили книгарню. Спершу представили 40 найменувань книжково-журнальної продукції, сьогодні там – понад 300 найменувань товару. За три роки функціонування книгарні реалізували близько 430 тисяч гривень для фонду Університету.
– Чи плануєте розширювати спектр діяльності?
– Так, звісно. Усім потрібні зміни. Плануємо, як сучасне академічне видавництво, виконувати замовлення не лише для Університету, а й для інших фізичних, юридичних осіб, що, безперечно, буде корисним Університетові.

Розмовляла Юлія Гриценко

Категорія: №5, травень 2011 р.