Каменяр: Інформаційно-аналітичний часопис Львівського національного університету імені Івана Франка

Про перспективи розвитку журналістики з уст студентів

12 травня на факультеті журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка до 350-ї річниці заснування Університету стартувала Всеукраїнська науково-практична студентська конференція “Журналістська освіта в Україні: школи, постаті, перспективи розвитку”.
На час заходу до Львова прибули студенти з інших міст, аби поділитися знаннями та досвідом, здобутими в рідних вищих навчальних закладах.
Зі вступним словом до студентів та гостей Університету звернувся декан факультету Михайло Присяжний. Михайло Павлович коротко розповів про процес навчання на факультеті, підготовку кваліфікованих викладачів. Окрім того, похвалився студентами та випускниками факультету, які вже знайшли себе в журналістиці. “Наших випускників багато і в пресі, і на радіо, і на телебаченні. Важко уявити львівське телебачення без випускників факультету журналістики”, – зазначив Михайло Павлович. Наголосив декан і на тому, що в нас навчаються ті, хто знає, чого хоче від життя: “Усе залежить від того, яка в студента мотивація і наскільки він прагне стати хорошим фахівцем”.
Доповідачів поділили за секціями: “Журналістська практика: український і світовий досвід”, “Журналістська освіта в контексті Болонського процесу”, “Журналістика в персоналіях”, “Реклама в сучасних ЗМІ”.
Студенти обговорили проблеми та перспективи розвитку сучасної журналістики.
Присутні почули доповіді про журналістські жанри загалом та журналістські жанри в окремих виданнях зокрема. Студенти окреслили схему сучасних ЗМІ, враховуючи й портрети журналістів. Бурхливу реакцію та багато запитань зумовила доповідь студентки факультету журналістики Львівського національного університету імені Івана Франка Олександри Цилії, яка стосувалася гендерних стереотипів та сексизму в сучасній рекламі.
Також обговорили аспекти, які надзвичайно цікаві молодим людям, – сучасну блогосферу, соціальні мережі, вплив стереотипів на свідомість людини, приховану рекламу, брендинг тощо.

Юлія Гриценко
Фото автора

Категорія: №5, травень 2011 р.