Каменяр: Інформаційно-аналітичний часопис Львівського національного університету імені Івана Франка

Науково-практичний семінар для соціальних педагогів і соціальних працівників

2016-10-22-seminar-031 жовтня 2016 року на кафедрі корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. Івана Франка пройшов Науково-практичний семінар за темою «Формування професійних компетентностей майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у процесі фахової підготовки в контексті сучасних освітніх змін».
У ході роботи семінару студентам спеціальності «Соціальна педагогіка/Соціальна робота» була запропонована відкрита лекція гостьового професора з Києва – Ренати  Хейкіївни Вайноли, доктора педагогічних наук, професора кафедри соціальної педагогіки факультету соціально-психологічних наук та управління Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, яка розкрила сутність та специфіку застосування рекламно-інформаціних технологій у соціально-педагогічній роботі. Паралельно із цим студенти спеціальності «Корекційна педагогіка» стали учасниками інтерактивної лекції на тему: «Умови соціально-педагогічної інтеграції людей з особливими потребами у соціальне середовище», що презентувала Наталія Олександрівна Мирошниченко, кандидат пед. наук, доцент кафедри соціальної педагогіки факультету соціально-психологічних наук та управління Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (м. Київ).
Викладачі кафедри корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. Івана Франка, разом із гостьовими професорами, а також запрошеними фахівцями-практиками соціальної роботи м. Львова, представниками служби у справах дітей Львівської обласної державної адміністрації, обговорили за круглим столом теоретичні і практичні аспекти соціальної педагогіки та соціальної роботи в контексті сучасних запитів українського суспільства, а також визначили конструктивні точки дотику і подальшої співпраці в питаннях фахової підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери на засадах компетентнісного підходу.

За повідомленням кафедри