Випускниця підготовчого відділення для іноземних громадян Айсата Діт Діало (Малі) зі свідоцтвом про успішне складання іспиту з української мови як іноземної.
(студент І курсу факультету міжнародних відносин, Сербія):
“Львівський національний університет відомий не лише на всю Україну – у Сербії я теж про нього знав. Так само я розумів, що для того, аби вивчати українську мову, потрібно їхати на Західну Україну. А найкраще – у Львів. Тому потрапивши врешті сюди, я можу говорити про багато плюсів, якими є і сам вищий навчальний заклад, і факультет міжнародних відносин, що дасть мені змогу займатися тим, чого я насправді хочу. Я уже встиг оцінити, наскільки працьовитими є викладачі, з якими пощастило займатися під час підготовчих курсів і навчання. Приємно, що вони допомагають навіть у різних практичних питаннях, які в мене, як іноземця, виникають. Завдяки навчанню в університеті можна знайомитись зі студентами інших факультетів, з іноземцями – а це означає, що в майбутньому ти знатимеш фахівців у найрізноманітніших галузях. І бути для когось корисним та потрібним – це теж важливо. 1 вересня ми зачитували урочисту присягу, і я намагатимусь відповідально ставитись до своїх обов’язків та начання у Львівському університеті.
(студент ІІІ курсу філологічного факультету, Китай):
До Львова я потрапив після року підготовчих курсів у Києві. Вибрав саме Львівський університет, бо мені була цікавою українська мова. Крім того, в Китаї є сайт, на якому можна прочитати про українські вищі навчальні заклади. Проте спочатку було дуже важко адаптуватись, оскільки всі інші студенти – українці. Звичайно, я не міг готуватись до предметів так, як вони, оскільки моя українська була на низькому рівні. Але, можливо, саме такі умови змушують тебе більше працювати, аби чогось досягти. Дуже різними є китайська та українська культури. І хоч я вивчаю український фольклор, намагався читати Біблію – це далеко не те саме, що вирости в цій культурі. Ще я помітив, що деякі українські студенти мало цікавляться тим, що вивчають. Вони читають те, що задає викладач і самі вже не докладають зусиль, аби знати тему ширше. Певно, в цьому трохи є вина викладачів, але більшістю з них я задоволений. Думаю, що Львівський університет міг би здобути більшу популярность у світі, якби інформація про нього була доступна більшою кількістю мов і якби тут паралельно викладали англійською мовою. Схожа проблема є і в китайських вищих навчальних закладах.
Розмовляв Володимир Сенатовський